dr Joanna Adamczyk
-
O mnie
Specjalizuje się m.in. w zakresie prawa reklamy, produktów sensytywnych, prawa własności intelektualnej oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji, prawa farmaceutycznego oraz prawa ochrony konsumentów. Reprezentowała Klientów przed sądami i organami w postępowaniach z zakresu ww. dziedzin prawa, w szczególności w procesach gospodarczych przed sądami wszystkich instancji oraz Sądem Najwyższym.
Autorka lub współautorka publikacji m.in. z zakresu prawa reklamy oraz prawa farmaceutycznego, w tym pozycji [w:] Reklama. Aspekty prawne, a także artykułów nt. reklamy produktów leczniczych. Jest redaktorką i współautorką publikacji Meritum. Prawo farmaceutyczne, WoltersKluwer 2016. Jest wreszcie autorką publikacji monograficznej: Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze.
Doktor prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwntka studiów magisterskich Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, stypendystka programu Sokrates/Erasmus na Uniwersytecie w Heidelbergu, absolwentka Szkoły Prawa Niemieckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetów w Heidelbergu i Moguncji oraz Szkoły Prawa Austriackiego Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu Wiedeńskiego.